21/02/2012

Result Semester 1 di UTM

Assalamualaikum n salam sejahtera.....

Betul la apa yang orang tua-tua kata yang ikut rasa binasa,ikut suka duka dan ikut hati mati...aku dah merasai benda ni masa semester satu kat UTM ni...bukan la nak cakap yang aku xbelajar sangat masa semester satu kat sini tapi siyesly cakap la yang aku ni agak lambat pick up aka lumpi ar...dah la banyak masa terbuang begitu saja je masa semester satu...hasilnya result aku sangat mengecewakan la...1st time der rasa result bawah 3.00...dah macam masa kat sekolah dulu la sbb xprnh lulus additional mathematics...last2 spm dapat A+...rezeki la tu kot...ni la result aku yang sangat teruk bagi aku la:


result rasmi semester 1 aku kat utm



Sangat down gila ar bila kawan2 yang lain dapat result 3.0 dan ke atas....aku rasa sangat2 inferior...lagipun aku xskor sangat untuk carry mark and final apetah lagi dengan jarak yang xda selang2 macam kat uitm dulu...semester 2 dan seterusnya aku akan bangkit dan cuba ulang semula subjek yang dapat gred b- ke bawah...so gred minima yang aku akan dapat nanti hanyalah b sahaja...doakan aku berjaya...Insya-Allah...